2008年10月12日星期日

Linkin Parkleave out all the restI dreamed I was missing 我梦见我迷失了 You were so scared 而你是那么的害怕 But no one would listen 但没人会听见你 ‘cause no one else cared 因为再也没有人关心你了 After my dreaming 我梦醒后 I woke with this fear 在我被恐惧唤醒后 What am I leaving 我在思索我有什么好留下的 When I’m done here? 因为我们已经结束了 So if you’re asking me I want you to know 所以如果你问我还有什么要说的话 我会对你说 When my time comes 当我已成为往事时 Forget the wrong that I’ve done 请忘掉我所犯的错吧 Help me leave behind some Reasons to be missed 给我留一些理由 一些被你怀念的理由 And don’t resent me 请别恨我 And when you’re feeling empty 当你感觉空虚的时候 Keep me in your memory 把我留在你的记忆里 Leave out all the rest 只留下美好 Leave out all the rest 只留下美好就够了 Don’t be afraid 不要害怕 Of taking my beating 你曾经带走了我的心跳 I’ve shared that I’m me 我已经对你敞开了心扉,袒露了真我 I’m strong on the surface 我虽然看似坚强 Not all the way through 但并不是任何时候都是如此 I’ve never been perfect 我从没有完美过 But neither have you 你也一样 CHOUS Forgetting all the hurt inside 忘掉内心的伤痛吧 You’ve learned to act so well 你已经慢慢的学会了 Pretending Someone else can come And save me from myself 去告诉自己会再得到真爱的 让我不再对你感到愧疚 I can’t be who you are 因为我真的不是你想要的人

没有评论: